close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
BIP ARCHIWALNY
  
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
E-URZĄD:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) jest systemem służącym do przekazywania informacji (wniosków, pism lub innych dokumentów) w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej (Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz.U.05.200.1651)).

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Pniewach: /UMPniewy/SkrytkaESP

W celu skorzystania z ESP Urzędu Miejskiego w Pniewach dostępnej na platformie ePUAP, należy spełnić poniższe warunki:

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) dostepna jest pod adresem: http://epuap.gov.pl/

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) jest narzędziem umożliwiającym obywatelom, przedsiębiorcom oraz instytucjom publicznym realizację usług administracji publicznej przez sieć teleinformatyczną (Zgodnie z ustawą z dnia 12 lutego 2010 r. o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.10.40.230)).

 

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  • Przekazanie dokumentu poprzez ESP na platformie ePUAP;
  • Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Pniewach przy ulicy Dworcowej 37 na następujących nośnikach danych:
    • Pamięć masowa USB 2.0 lub 3.0;
    • Płyta CD-RW.
    •  

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  • Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym.
  • Akceptowalne formaty załączników to:
    • ODT, DOC, DOCX, RTF, TXT, PDF
    • XLS, XLSX, ODS
    • GIF, TIF (TIFF), JPG (JPEG), PNG, SVG
    • XML
    • ZIP, 7Z
    •  
  • Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10 MB.
  • Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 
informacje udostępnił:Michał Słabicki
informacje wytworzył:Michał Słabicki
data udostępnienia: 2019-05-15 13:33:08
ostatnia modyfikacja: Michał Słabicki 2019-05-15 13:37:57 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 320383